sábado , 2 marzo 2024
Inicio - Sant Joan Actual - Compromís denuncia que l’ajuntament deixa perdre una subvenció milionària per a construir una residència per a majors dependents i centre de dia

Compromís denuncia que l’ajuntament deixa perdre una subvenció milionària per a construir una residència per a majors dependents i centre de dia

A la pregunta de Compromís en el plenari del 30 de novembre l’ajuntament no contesta quan la portaveu adjunta Velia Planelles demana informació sobre si l’Ajuntament de Sant Joan es va adherir al Pla d’infraestructures de Serveis Socials 2021-2025, anomenat CONVIVINT.

Este Pla plasma la voluntat de totes les administracions (Conselleria, Diputacions i Ajuntaments) de col·laborar en el finançament per a la creació de noves infraestructures de Serveis Socials. També per a reformar o ampliar els existents.

En declaracions de Velia Planelles: “L’Ajuntament tan sols tenia que proporcional terrenys per a la construcció d’eixes infraestructures fonamentals per als nostres majors. Sant Joan disposa de sòl municipal propi per a la seua construcció, i l’actual govern del PP ha deixat perdre una oportunitat única per a donar solució a una de les necessitats més importants del nostre municipi”.

Parlem d’una subvenció que rondaria els 10.000.000 milions d’euros, com han rebut altres Ajuntaments, com ara, Altea, Dénia, Ibi, Gata de Gorgos o la propera Xixona. És un fet molt greu que el nostre Ajuntament deixe perdre eixes subvencions milionàries, ja què nosaltres com administració local, estem lluny de poder finançar-les amb els nostres propis recursos.

Esta actuació tan greu d’irresponsabilitat política va començar en l’anterior mandat entre PSOE i PP, quan governaven en coalició, enmig de lluites de poder pel traspàs de l’alcaldia. En declaracions de Velia Planelles: “En l’anterior mandat els drets i necessitat dels nostres veïns i veïnes varen passar a un segon o últim lloc. I ara l’actual govern del PP continua sense assumir la seua irresponsabilitat, negociant la inclusió del nostre municipi en estes ajudes tan importants per al nostre poble”.

—————————————————————————————————————————————

Compromís denuncia que el Ayuntamiento deja perder una subvención millonaria para construir una residencia para mayores dependientes y centro de día

A la pregunta de Compromís en el pleno del 30 de noviembre el ayuntamiento no contesta cuando la portavoz adjunta Velia Planelles pidió información sobre si el Ayuntamiento de Sant Joan se adhirió al Pla d’Infraestructures de Serveis Socials 2021-2025, llamado CONVIVINT.

Este Plan plasma la voluntad de todas las administraciones (Conselleria, Diputaciones y Ayuntamientos) de colaborar en la financiación para la creación de nuevas infraestructuras de Servicios Sociales. También para la reforma o ampliación de las existentes.

En declaraciones de Velia Planelles: “El Ayuntamiento solo tenía que proporcionar terrenos para la construcción de estas infraestructuras fundamentales para nuestros mayores. Sant Joan dispone de suelo municipal propio para su construcción, y el actual gobierno del PP ha dejado perder una oportunidad única para dar solución a una de las necesidades más importantes de nuestro municipio”

Hablamos de una subvención que rondaría los 10.000.000 millones de euros, como las que han recibido otros Ayuntamientos, como son, Altea, Denia, Ibi, Gata de Gorgos o la más cercana Xixona. Es un hecho muy grave que nuestro Ayuntamiento deje perder esas subvenciones millonarias, ya que nosotros como administración local, estamos lejos de poder financiarlas con nuestros propios recursos.

Es actuación tan grave de irresponsabilidad política comenzó en el anterior mandato entre PSOE i PP, cuando gobernaban en coalición, en medio de luchas de poder para el traspaso de la Alcaldía. En declaraciones de Velia Planelles: “En el anterior mandato los derechos y necesidades de nuestros vecinos y vecinas pasaron a un segundo o último lugar. Ahora el actual gobierno del PP continua sin admitir su irresponsabilidad, no negociando la inclusión de nuestro municipio en estas ayudas tan importantes para nuestro pueblo”.

Puedes ver también...

Aleman requiere la implantación de La Casa de la Familia y pide explicaciones por el estado de abandono de los parques y jardines

Durante el Pleno celebrado con fecha 31 de enero del presente año en el Ayuntamiento …

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *